Senaste dagarna

Då var det dags för en liten uppdatering igen. I onsdags var jag hemma och pluggade. På kvällen körde jag ett styrketräningspass på gymmet tillsammmans med Malena. Efteråt bakade jag dumlegrottor. 
Torsdagen var också en plugg- och bakdag. Den här gången bakade jag nutellabullar. Det blev lite kaos i köket kan man säga. Det var för lite av allt. För lite bakyta, för lite plåtar (varav en också är för liten för ugnen), för lite fyllning, för lite nutella... Efter att ha använt första fyllningen jag gjorde fick jag blanda ny med den sista nutellan. När den tog slut fick jag improvisera och snabbt blanda en mandelmassa/kanel-fyllning, som det också blev för lite av så jag var tvungen att snabbt blanda mer. Vilken tur att jag halverade receptet! Några bullar blev även lite brända och fyllningen rann ut. Nu har jag förhoppningsvis lärt mig något till nästa gång. :)
Igår jobbade jag och på kvällen var jag hos Emma och Jocke dit även mamma och pappa hade kommit. Nu är jag på väg dit igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0