Spridda skurar

I dag har jag jobbat och det har gått bra. Jag började redan klockan sju så det var lite tungt att kliva upp i morse men det går lite lättare när det är ljust ute i alla fall. Efter jobbet mötte jag upp Malena i Sundbyberg. Vi satt hemma hos mig och pratade lite innan det var dags att gå och träna ett pass GRIT. Lite mindre glatt överraskade blev vi när vi kom dit och det visade sig vara GRIT Cardio (mer kondition) i stället för GRIT Strength (mer styrka) som vi brukar träna. Det var ett riktigt jobbigt pass och det var nog längesen jag var så svettig! 
 
I dag fick jag betygen på de sista uppgifterna i en av kurserna jag har läst den här terminen. Slutbetyget i den kursen kommer att baseras på alla de uppgifterna och det blir intressant att se vad det blir med tanke på hur spridda betygen är. Läraren har lite speciella betygsättningar också med + och -. Jag gissar på ett C i slutbetyg eftersom deltagandet i seminarierna också spelar in. Annars ser det ju nästan ut som att det skulle kunna bli B. Det har gått förvånansvärt bra i den här kursen med tanke på att jag knappt har förstått någonting och vid varje uppgift har suttit och varit förvirrad över frågorna och känt att jag knappt vet vad jag sysslar med när jag skriver mina svar. De sista två betygen blev jag mest förvånad över eftersom jag inte trodde att de var bra. Läraren verkade inte riktigt hålla med mig i allt jag skrev, men ändå skrev han att det var jättebra svar. 
De betygen jag har fått är (i ordning från första till sista uppgiften):
D++
B
B+ 
A--
C++
C++
A-
A--
 
Definitivt de konstigaste betygen jag har fått nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0