Städning

I dag har jag varit hemma och donat. Jag har fått en del saker gjorda som jag har tänkt göra ett tag, men inte riktigt hunnit eller tagit mig tid till. Framför allt har jag städat i köket. Jag gjorde rent kylskåpet och "möblerade om" på köksbänken så det blev lite finare och "renare" (mindre saker). 
Jag har även pluggat lite. Efter att ha testat att göra några gamla tentor för att se vad jag kan redan så återstår det att försöka lära mig så många ord som möjligt inför tentan och sedan hoppas att de återanvänds på den här tentan! Vissa brukar återkomma ibland. 
I kväll skulle jag ha tränat med Malena men hon hade ont i halsen och vågade inte träna. Eftersom jag var inställd på att träna så tänkte jag att jag ändå skulle göra något så jag bokade in mig på ett nytt gruppass som hade premiär i kväll. Det var roligt och jobbigt! Det kändes som om benen fick sig en ordentlig omgång. :) 
Nu ska jag gå och lägga mig eftersom det är jobb som gäller i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0