Välkommen överraskning

I tre dagar har jag mest suttit hemma och pluggat och det är äntligen sista veckan som jag måste sitta och plugga. Även om jag har en tenta kvar så blir det inte så mycket pluggande inför den. 
Gårdagen startade med att jag fick börja om på en uppgift som jag påbörjade i måndags, eftersom Zelda lyckades markera texten och radera det jag hade skrivit. Tur att jag inte hade kommit så långt... På förmiddagen var jag på Synoptik för att göra en linskontroll. Det verkar som om synen har förändrats lite så jag ska få prova nya styrkor. Jag förstog inte exakt hur det hade förändrats men jag tror att brytningsfelet hade gått tillbaka lite och att jag var lite mer närsynt, men jag är inte helt säker. Jag hoppas det blir bättre med de nya linserna i alla fall. 
I går kväll körde jag och Malena ett benpass på gymmet och det kändes som ett bra pass. 
I dag har jag skrivit klart uppsatsen och förberett portfolion som jag ska lämna in. Det känns skönt att ha allt klart nu. Sen är det bara en lite nervös väntan på betygen. 
På eftermiddagen gick jag till Myrornas och skänkte några par skor och till H&M och lämnade in kläder. Med posten i dag fick jag lönespecifikationen och det blev en väldigt glad överraskning när jag såg att jag får semesterersättning för ett år! Det hade jag inte alls räknat med och det var väldigt välkommet nu när jag har jobbat så lite den här terminen. 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men vilken överraskning!! 👍😄

Svar: Ja, en av de bästa överraskningarna man kan få! :D
Lena

2014-05-21 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0