Word

I dag har jag upptäckt att det är svårt att säga words många gånger (inte på rad, men många gånger i en och samma text). Det låter lätt som worlds i stället. Det blir intressant att se hur det går i min presentation på tisdag. Det roliga är att jag har skrivit ihop en presentation rakt av utan att provläsa den. När jag var klar och skulle läsa den för första gången så trodde jag att den skulle vara alldeles för lång, men jag hamnade nästan exakt på sex minuter, vilket är så lång som presentationen ska vara! Konstigt! Men jag ska finslipa den och kommer kanske ändå att ta bort lite, för jag tror att jag läste ganska snabbt. Det blir ju till att läsa den ett antal gånger så man får prova sig fram och se hur man ligger till med tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0