1 down 1 to go

I dag fick jag betyg på den första av två delar i projektledning, den delen som jag var tvungen att göra om en uppgift i. Jag fick ett E på den delen så det var skönt att bli godkänd. Jag har ju inte siktat så högt i den här kursen så ett E känns helt okej. Nu är det bara att hålla tummarna att jag klarat den andra delen. Jag hoppas att jag får besked snart. 
Annars har jag jobbat med hemtentan i dag och det går framåt, men väldigt sakta. På eftermiddagen blev jag så otroligt trött så det kändes som att jag skulle somna där på köksstolen. Jag la mig faktiskt och vilade på sängen en stund. Sen var det dags för träning med Malena. 
I morgon blir det trevligare att sitta hemma och plugga eftersom jag kan ta lite fikabröd. ;) Det blir gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0