Aj aj aj...

I dag har jag svårt att gå kan jag säga. Jag är väldigt stel! Vilken träningsvärk! I går var jag på två 30-minuterspass på gymmet och på det ena passet tränar man bara ben och rumpa. Det känns i dag... Jag hade tänkt ta en joggingrunda i dag men det får jag vänta med till en annan dag. I går blev det annars mest plugg och jag lämnade in första utkastet av hemtentan. Nu är det bara att vänta på feedback. 
I dag har jag varit till skolan för att låna en bok. Nu blir det till att läsa i några dagar. Jag har tre böcker att läsa och sedan skriva några sidor om. Dessutom fick jag betyg på den sista delen av projektledning i dag. Nervöst öppnade jag sidan och var orolig för att bli underkänd. Vilken chock när jag hade fått ett B! Det kunde jag aldrig tro! Så otroligt skönt... När jag satt och läste kommentarerna på varje uppgift så var det väldigt upp och ner. Vissa saker var jättebra och andra var lite fel. Uppgifterna hade olika stor betydelse men man undrar ändå hur de sätter betygen. Det lät inte som ett B för mig. Jag kommer nog aldrig att bli klok på lärarnas betygsättning. Ena gången är man jättenöjd och får dåligt betyg och nästa är man inte alls nöjd och så blir det jättebra. Och trots att lärarna har dåliga kommentarer så kan betyget bli ganska bra ändå. 
Nu ska jag sätta mig och läsa så jag kommer igång med den här uppgiften. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0