En bra helg till ända

Nu är helgen snart över och det har varit en väldigt trevlig helg. I går, efter att jag hade gjort mig i ordning, åkte jag till Emma. Vi fixade inför kvällen, lekte med barnen och grejade. Eftersom jag inte var nöjd med mina muffins som jag bakade på fredagen ställde jag mig och bakade nya muffins där. Framåt kvällen kom tre av Emmas vänner för en tjejkväll. Vi fixade god middag och till efterrätt hade jag gjort chokladcupcakes med nutella- och lavendelfrosting. Vi hade en väldigt trevlig kväll. 
I dag har jag och Malena varit till Bromma blocks och kollat i affärer. Jag shoppade lite grejor på Panduro, ett nagellack, ett lakan och en ryggsäck att ha Zelda i när jag ska ta med henne någonstans. Jag hoppas verkligen att hon är okej med att sitta i den. Hon kan ju sitta och titta ut, men hon kanske tycker att det är för litet eller så. Hon gillar ju inte riktigt att sitta i kattburen heller, så jag tror mest att hon ogillar att vara instängd. Det blir spännande på premiärturen. Förutom shopping blev det även lunch och fika. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0