Hannas krönika om ensamhet

Hanna Hellquist sätter ord på mina känslor på ett perfekt sätt. Oj vad jag känner igen mig! Här kan ni läsa hennes krönika. 
 
I kväll blev det pizza till middag och ostkrokar till lördagsmyset för mig själv. Så mycket bättre var väldigt bra tycker jag. Om en stund ska jag lägga mig och läsa och sedan sova, för att försöka kliva upp lite tidigare i morgon än vad jag gjorde i dag då jag vaknade halv elva! Woohoo vilken livad lördag! Andra lägger upp bilder från sitt Halloween-firande. Det skulle vara roligt att gå ut snart, en ordentlig utgång liksom. Minns inte sist jag gjorde det. Om en månad är det i alla fall dags för julfest med jobbet. Det hoppas jag blir roligt! 

Kommentarer
Postat av: Syster

Skruttis, jag önskar inget hellre än att du skulle ha någon att dela vardagen med! Tro mig, när man kommer till den punkten att man ställer sig in på att det aldrig kommer hända så är det just det det gör. ❤❤❤

Svar: Ja, det är nog så. Synd att man inte bara kan bestämma sig, det måste liksom växa fram. :)
Lena

2014-11-02 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0