Jag skriver och skriver och skriver...

 
...men når inte riktigt ända fram. I dag har jag suttit hela dagen med hemtentan. Visserligen sov jag länge men sen har jag pluggat på. Vet inte varför men jag har varit så trött den senaste tiden. I dag har jag försökt att få ihop tentan så att den har en röd tråd och allt hänger ihop. Jag hade ju även ca 1000 ord kvar att skriva och det var sega 1000 ord kan man säga... Nu har jag ca 300 kvar och jag vet snart inte vad jag ska fylla ut med. Jag ville bli klar i dag, men jag så blir det nog inte. Nu vill jag snart "ta ledigt" för lite lördagsmys med Så mycket bättre och choklad... :) Jag får väl göra det sista i morgon. 
 
Åh vad jag längtar till julen nu! Bara två veckor till 1:a advent! Längtar till att handla julklappar, göra julgodis, julpynta, julbaka och så längtar jag faktiskt efter snö. :) Även om det är lite skönt att det fortfarande är skapligt varmt så skulle det vara mysigt om det blev lite ljusare ute. Nu är det så grått och tråkigt... Förutom när jag går efter gatan här i Sundbyberg när det har blivit mörkt. Jag älskar den gatan den här tiden på året! 
 
En bild från förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0