Jobb och plugg

Måndag och tisdag var jobbdagar för min del och det var fullt upp. I dag har jag varit hemma och pluggat och blivit klar med första uppgiften i den kursen som startade i söndags. Det var dock en ganska liten uppgift där man skulle skriva om sina egna erfarenheter och tankar kring konflikthantering. Jag insåg i söndags att jag inte har några direkt erfarenheter av konflikt på arbetet, inte som jag minns i alla fall. Det är ju främst kunder jag har hanterat konflikter med. 
På eftermiddagen i dag tog jag en joggingtur och det gick ganska tungt i dag. Jag hade lite ont i benhinnorna så det blev lite jobbigt att springa då, men det blev i alla fall fem km. Det är så tråkigt att jag alltid får ont i benhinnorna så fort jag börjar springa lite mer. Däremot hade jag inte ont efter mitt längre löppass, så det kanske är så att jag ska springa långsamt och långt egentligen. Jag undrar vad jag kan träna för att klara av att springa lite snabbare utan att få ont. 
Nu blir det tv resten av kvällen och i morgon ska jag fortsätta jobba på hemtentan i Arbetsledning. Det kändes inte riktigt bra när jag läste igenom den nu (det jag har skrivit hittils), men jag vet inte riktigt hur jag ska ändra på den heller. Tur att vi fick chansen att få feedback! Det kan nog behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0