Läsa på

Ja, nu har jag läst klart den första boken av tre. Jag får se om jag hinner läsa hela de andra eller om jag försöker att hitta de viktigaste kapitlen. Den första boken var i alla fall intressant så då blir det lite lättare. Hoppas de andra också är intressanta och lättlästa. En är tyvärr på engelska så den tar nog lite längre tid att läsa. I går jobbade jag så då blev det en läspaus. Det var fullt upp som vanligt. 
Tisdag och torsdag kväll innebar som vanligt träning med Malena. I morgon är det fredag vilket betyder tacomiddag och godis. :) Mums! 
 
Usch vad tråkig min blogg är just nu. Det händer ju ingenting i mitt liv, bara plugg och jobb. :) Funderar ibland på varför jag ens bloggar och varför någon läser bloggen! Det är några få tappra läsare som hänger kvar och det är ju trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0