Lördag

Gårdagen spenderades med syrran. Jag hade inte ställt klockan eftersom jag trodde att jag skulle vakna i tid. Klockan 10.00 vaknade jag och fick snabbt göra mig klar och åka dit. Frukost intogs efter vägen. När jag kom dit tog vi båda barnen och gick till Kungens Kurva. Vi kikade i några affärer och fikade. Sen handlade vi till middagen och gick hemåt. På kvällen åt vi tacos och tittade på Idol. Det var en mysig dag tillsammans med den bästa familjen jag vet! 
I dag har jag inte hunnit med så mycket. Jag har i alla fall varit ute och sprungit 6,3 km med ett lite högre tempo än sist. Sista kilometern försökte jag öka takten och då blev det jobbigt mot slutet. :) Det märks att min kropp inte riktigt är van vid att springa snabbare än. 
Nu ska jag snart åka till Malena och Martin och äta middag och spela spel. Trevligt. :) Ska försöka hinna plugga lite först eftersom jag inte har hunnit med det nånting i dag. Förstår inte vad jag har gjort med tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0