Söndagsskola

I dag blev det till att kliva upp tidigt eftersom jag skulle till skolan. Vi hade kursstart i min tredje kurs den här terminen, den sista distanskursen. Vi är ganska många i kursen men bara åtta tappra själar hade tagit sig till föreläsningen. Det var en bra dag med två föreläsningar. Läraren var bra och rolig. Han pratade engelska och vi svenska, eftersom han kan svenska men inte gärna vill prata det. :) På lunchen gick jag och tre tjejer till Naturhistoriska och åt lunch. När vi var klara följde jag med en av tjejerna till Akademibokhandeln för att titta efter kurslitteratur. Jag har köpt de flesta böckerna och kommer nog försöka låna de andra på biblioteket, men eftersom hon inte var härifrån så följde jag med och visade var det låg. Sen gick jag till Stadium och köpte en jacka, tröja och handskar att ha när jag springer. De hade lite rea så jag passade på. Jackan kostade bara 150 kr! 

Efter skolan idag insåg jag att jag kommer att ha fullt upp resten av terminen för det var ganska många uppgifter i den här kursen. Jag kan nog inte boka in så mycket mer jobb nu. Det har väl varit lugnet före stormen för mig än så länge den här terminen. 

Nu är jag på väg till stan för att gå och se Linnea Henriksson tillsammans med Camilla. Kul kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0