Tentaskrivande och budgeterande

Dagen började sådär i dag, när jag öppnade mejlen och såg att jag hade fått betyg på en av två delar i Projektledning. Jag fick mitt första Fx (icke godkänt). Som tur var så behövde jag bara göra om en sak och det var budgeten som jag hade räknat fel på. Det kändes helt okej att inte bli godkänd eftersom jag tyckte det var svårt. Däremot kändes det lite sämre när jag såg att jag hade gjort ett jätteonödigt slarvfel. I alla fall tror jag det, för nu hoppas jag att jag blir godkänd. Jag fixade i alla fall till det direkt så det var gjort. Nu är det nervös väntan på både den delen och nästa för att se om jag klarat kursen. Resten av dagen har jag suttit och skrivit på hemtentan och det har gått helt okej. 
I kväll var det återigen dags för ett benpass på gymmet för mig och Malena och det gick bra tycker jag. I kväll lyxar jag till det med fruktsallad, men i morgon är det godisdag! Fredag och lördag är mina onyttiga dagar nu. :) Jag längtar hela veckan men håller mig i från det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0