Träningstisdag

I går var det jobb och det var fullt upp. Jag hade en trevlig lunch tillsammans med Emma och Disa. I dag har jag varit hemma och pluggat. Jag har gått igenom kurslitteraturen och skrivit upp sidor där jag kan hitta något att ha med i hemtentan. Det är dock mycket som ska skrivas så jag undrar hur jag ska få ihop tillräckligt många ord. Min koncentration har inte varit på topp de senaste dagarna så när jag ska plugga kommer jag på annat att göra, så jag har inte varit så effektiv. Jag tror att effektiviteten försvann lite också när jag fick lite mer tid på mig. 
I kväll var det träning på gymmet med Malena och vi körde överkropp. Jag tyckte att det blev ett ganska bra pass. I morgon jobbar jag igen. 
Jag läste ut en bok i dag som jag kan rekommendera, Sophies historia. Den var mycket bättre än jag hade förväntat mig. Välskriven och en fin historia. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0