Bara en massa plugg

I dag har jag återigen bara suttit hemma och pluggat och så har jag tvättat. Jag blir tokig på projektledningen snart. Usch vad less jag är. Vissa saker är så himla svåra och det tar sån tid. Jag har i alla fall fått en del uppgifter klara. Mitt mål är att bli klar med det här innan söndag. Tyvärr måste jag åka till skolan också och fixa några saker eftersom de program jag har på min dator inte verkar fungera för alla saker vi behöver göra.
I kväll skickade jag in den näst sista delen i alla fall. Det positiva med att bli lite less är att man till slut knappt orkar bry sig om det är lite fel utan man vill bara bli av med det, så jag chansade och lämnade in det. Det behöver ju dock inte vara positivt, om man blir underkänd! Jag har verkligen ingen aning om jag har gjort rätt. Det kan gå hur som helst, jättebra eller jättedåligt eller nånstans mitt emellan. Jag hoppas att jag slipper göra om någonting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0