Fin tanke

I dag har jag alltså jobbat och det har varit en bra dag på jobbet faktiskt. Jag har känt mig glad och lite mer pratsam än jag ofta är när jag jobbar. Även med kunderna/teknikerna i telefon har jag känt mig glad och skämtsam. Det är skönt att känna så eftersom mitt humör och mina känslor går lite upp och ner. Många gånger tycker jag inte att jag känner igen mig själv riktigt. Ibland undrar jag var min glädje har tagit vägen. Jag tror inte att det märks så mycket utåt eftersom de känslorna oftast kommer när jag är själv. Jag känner mig ibland väldigt ensam. Därför var det en väldigt härlig överraskning jag möttes av när jag kom hem. Ett handskrivet kuvert skrivet med en handstil jag kände igen. I kuvertet fanns ett jättefint kort från en kär vän. Det gjorde mig väldigt glad! Det är ju så synd att vi inte skickar brev eller kort med vanlig post längre för det är så uppskattat. Man blir ju alldeles varm i hjärtat när man märker att någon lägger tid och omtanke på en och visar att man finns i personens tankar. Hon finns definitivt i mina också... Vännerna där hemma är mycket saknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0