Helgen till ända

I går startade jag dagen med att baka bröd. Tiden gick snabbt och helt plötsligt var det eftermiddag. Jag hann inte med så mycket mer innan jag åkte till Emma och Jocke. Där bjöds det på jättegod middag och lek med barnen. På kvällen åt vi chips och choklad till Så mycket bättre. Efteråt visade jag bilder från Hong Kong och Peking och sen var det dags att åka hemåt. 
I dag har jag pluggat. Jag är inte riktigt klar att lämna in det än, men jag har inte så mycket kvar så nu närmar det sig inlämning vilket är både skönt och nervöst. På eftermiddagen tog jag en joggingtur och det blev drygt sex km. Det känns bra eftersom jag har legat på fem km länge nu. Jag sprang dock lite lugnare så det var nog därför jag orkade, vilket i och för sig inte var medvetet. Jag orkade bara inte springa snabbare. När jag kom hem åt jag middag (sista biten pizza, kanske inte den bästa maten efter träning). När jag hade duschat bakade jag proteinbarer. Det är första gången jag gör egna så det blir spännande att se hur de blir. Sen fixade jag matlåda, lax och broccolimos. I morgon är det nämligen dags för jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0