Inlämnat!

I dag lämnade jag äntligen in den sista delen i Projektledning. Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd! När det var klart så började jag med Arbetsledning. Eftersom jag bara har knappt tre veckor på mig, och med jobb inräknat bara ungefär två veckor så kan man nästan kalla det en intensivkurs. Jag har ju inte läst någonting i kurslitteraturen så jag kommer bara att ögna igenom böckerna för att försöka hitta relevant information som jag kan använda mig av i hemtentan. Sen tänkte jag börja skriva den och leta källhänvisning. Det blir kanske inte så hög kvalitet på tentan eller på det jag lär mig av kursen men det får räcka. 
I kväll var det träning med Malena som gällde. Vi körde överkropp/armar och det var riktigt tungt i dag. Varken Malena eller jag orkade så mycket som vi brukar. 
I morgon jobbar jag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0