Kalas!

I helgen har jag umgåtts med familjen. Vilgot fyller två år i morgon så vi har haft kalas i dag. I går hjälpte jag till lite med bakningen. Jag och Emma bakade kanelbullar och tårtbotten. Emma och Jocke fixade klart tårtan i dag. Mamma och pappa och Jockes mamma kom i går kväll lagom till middagen så vi umgicks resten av kvällen och tittade på Så mycket bättre. Kul att det är igång igen! Älskar det programmet. :) Synd att det är så få program. 
I dag kom några fler i Jockes familj för att vara med och fira Vilgot. Vi fikade och delade ut presenter. Vilgot var dock inte särskilt intresserad av att öppna dem. :) Sen beställde vi thaimat. I kväll har jag filmkväll här hemma och tittar på Hypnotisören. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0