Kämpar på

I går och i dag har jag pluggat och det går sakta framåt. Eftersom jag har kört fast lite i båda kurserna har jag lite svårt att verkligen få saker gjorda. I går satte jag igång med den andra kursen och lyssnade igenom alla föreläsningar. Jag lyssnade väl lite halvt ibland eftersom jag gjorde annat samtidigt. Packade upp väskan, rensade lite grann i garderoben och lite annat. I dag har jag börjat lite med den sista uppgiften i den första kursen. Eftersom jag fastnat på en grej i den näst sista uppgiften så gick jag vidare till nästa, för att i alla fall komma framåt. Det är så jobbigt när jag inte vet hur jag ska komma framåt... Men jag ska ta tag i det snart och verkligen försöka fundera ut något bra svar, eller kanske fråga läraren om lite hjälp. 
Mitt på dagen i dag kom mamma och pappa hit och hälsade på. Det var väldigt trevligt. :) Jag visade dem bilder från resan och sen gick vi och åt lunch. På eftermiddagen gick jag och Malena och tränade. Skönt att komma iväg till gymmet nu när det har blivit lite dåligt med styrketräning på ett tag. 
 
Bild från www.linabjorkskog.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0