Lunchdejt

I går var det plugg som vanligt som gällde. Jag skrev mer eller mindre klart den mindre delen till hemtentan i nästa kurs, som jag annars inte har börjat på. Jag behöver säkert ändra en del men jag skrev i alla fall så många ord som det ska vara så jag har en bra grund att jobba vidare med. Skönt att ha det gjort så kan jag fokusera på den största och viktigaste delen till veckan. På kvällen gick jag och Malena och tränade på gymmet. Vi hade träningsvärk i armar/axlar/bröst efter tisdagens träning och nu byggde vi på det med benträning. :) 
I dag mötte jag tre klasskompisar och åt lunch. Innan jag åkte iväg hann jag med en grej till projektledningen så det var skönt att få lite gjort trots att jag skulle iväg. Efter en trevlig långlunch då vi hann uppdatera oss lite om vad som hänt för alla den senaste tiden, så åkte jag till skolan för att fixa ett par grejor som inte fungerade på min dator. Dessutom lämnade jag in två böcker i Campusbutiken som jag hoppas få sålt. I kväll har jag ätit hemmagjord pizza, om man nu kan kalla den hemmagjord när pizzadegen är färdig och bara att rulla ut. :) Nu är det Idol och godis som gäller och så testar jag den nya Coca Colan som ska vara lite nyttigare. Den var god och smakar ungefär som Coca Cola Light. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0