Projektledning

Just nu sitter jag och kämpar på med den femte och näst sista delen i kursen Projektledning. De två sista delarna är ju lite större, där man ska "leka" projektledare och ta fram olika dokument. Jag har en sak kvar innan jag kan lämna in uppgiften. Det som jag trodde skulle vara lättast visade sig vara det svåraste så ibland känns det som om jag vill riva mitt hår för att jag inte kan! Men så dramatisk är jag som tur är inte... :) Det är bara så irriterande när man inte vet hur man ska göra och vissa saker kan jag inte heller läsa mig till. Man ska liksom bara komma på svaren själv, vilket är svårt när man aldrig jobbat med projekt och inte heller i den branschen som man nu låtsas vara inom. Jag tycker att jag har varit väldigt utförlig men jag vet inte om det jag skriver är rätt. Jag hoppas att det är viktigast att visa att man förstår hur man ska göra och att inte själva innehållet är absolut viktigast. Det kommer att kännas lite jobbigt att lämna in uppgiften eftersom jag inte har nån aning om jag har gjort rätt. Dessutom får jag vänta några veckor innan jag får veta om jag är godkänd. :( 
Ja ja, åter till att skriva en informationsplan. I kväll blir det tacos och Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0