Bokat!

I dag har jag suttit hemma och pluggat. Jag satt först och tittade på föreläsningar på nätet och sen var det dags att läsa kurslitteratur. Efter några sidor höll jag på att somna så jag la mig på soffan och sov nån timme. Jag förstår inte varför jag är så trött! Jag brukar aldrig kunna sova på dagarna. När jag hade vaknat till satte jag mig i alla fall och läste lite till. Sen gick jag ut för en joggingrunda. 
 
Nu är nästa resa bokad! Det känns helt overkligt och otroligt att jag snart ska åka iväg igen! Allt känns overkligt, resmålet, att jag ska flyga själv (har bara flygit till Köpenhamn själv tidigare och det är ju inte så långt) och att jag åker på två resor på så kort tid, vilket jag inte heller har gjort någon gång. Om exakt två veckor sitter jag just nu (om det inte blir några förseningar) på Dubais flygplats och väntar på mitt anslutningsflyg som tar mig till Hong Kong! Väl där väntar ju Emma (min klasskompis) på mig så jag kommer ju inte att vara själv på min semester. Jag har inte ens packat upp min väska än och snart ska den packas igen! Iiiiih...lite nervöst känns det att jag ska flyga själv! Nu är det liksom verklighet, när det är bokat och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0