Fredag och lördag här hemma

Jag har inte orkat göra så mycket där här två dagarna som jag har varit hemma. Jag borde ha pluggat eftersom jag inte har gjort det i Kroatien, som jag hade tänkt. Jag hade ju även planerat att plugga i går, men det var när jag trodde att jag skulle komma hem i torsdags. 
I dag satte jag mig och började läsa lite kurslitteratur men blev så otroligt trött så jag var tvungen att lägga mig och sova en stund på soffan. Sen har det tyvärr inte blivit något mer pluggande. Till veckan får det bli nya tag! 
I kväll gjorde jag en väldigt god middag till mig själv. Potatisgratäng och oxfilé som (enligt mig) blev perfekt! Det brukar jag inte lyckas med. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0