Plugglördag

I dag har jag suttit och pluggat och jag har hunnit med nästan allt jag hade planerat att göra i helgen. Det var inte så mycket som tur var. Jag ska bara skriva ett svar på en fråga och skriva kommentarer på sex andra personers svar så är jag färdig med de fyra första delarna i kursen som jag läser nu. Sen har jag två lite större delar kvar. Jag skulle vilja hinna bli klar med en innan jag åker men jag vet ju inte hur lång tid de tar så vi får se hur det går. Jag läser projektledning och i de fyra första delarna lär man sig hur ett projekt går till typ, från start till avslut med fyra faser. I de två sista delarna ska vi lösa olika uppgifter som man ska kunna som projektledare. Sen är det dags att börja med nästa kurs och det tänkte jag göra på min resa. 
När jag hade pluggat klart för i dag så gick jag ut och sprang. I dag blev det intervallträning igen. Det är så jobbigt men det ska ju vara bra för konditionen och hjärtat så jag vill börja göra det oftare. Helst vill jag springa 2-3 dagar i veckan varav ett intervallpass. Tyvärr får jag ju ofta problem med benhinnorna så fort jag kommer igång och springer några dagar i veckan. Jag känner fortfarande av i ena benet efter veckan innan jag åkte till Kroatien då jag sprang tre gånger (tror jag det var). 
I kväll har jag tittat på filmen Non-Stop och den kan jag absolut rekommendera. Den var väldigt bra och spännande trots att den i princip bara utspelar sig på ett flygplan. Jag gillar verkligen Liam Neeson också. I går kväll tittade jag på The other woman och den var också bra och rätt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0