Snart dags för avresa

Nu är det inte långt kvar tills jag är på (förhoppningsvis) varmare breddgrader. Det ska bli riktigt härligt att komma iväg några dagar! 
I går var det jobb som gällde igen och efteråt gick jag och växlade pengar. Kvällen spenderades hemma med packning, tv-tittande, godisätande (jag hittade AKO-kola på Hemköp!!) och tacomiddag (såklart, det var ju fredag). I dag har jag städat lite, pluggat lite, pratat med Emma i Hong Kong och planerat lite. Framåt eftermiddag gick jag ut och körde ett intervallpass och det är ju helt otroligt jobbigt! Efter tre intervaller börjar man känna sig jättetrött och då var det sjutton intervaller kvar! Jag körde 10+10 intervaller, sprang i 30 sekunder och gick i 15 sekunder, med en minuts vila efter de första tio. Riktigt jobbigt men effektivt! Sen skulle Emma och familjen komma till Sumpan så vi tänkte gå till lekparken vid sjöarna. Därför stannade jag kvar och väntade på dem och körde lite övningar i utegymmet så länge. Efter att Vilgot hade fått leka av sig lite gick vi hem till mig och så fixade jag middag till oss. I kväll fixar jag det sista inför resan. Som tur är har jag en stund i morgon förmiddag då jag hinner med en del. Hoppas allt viktigt är nerpackat nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0