Snart dags

I går var jag bara hemma och städade, tvättade, putsade fönster och bytte gardiner. På kvällen tittade jag bland annat på filmen Safe haven och den var riktigt bra. Precis en film i min smak! 
I dag har jag packat och fixat det sista. Det är ganska fulla väskor och jag hoppas att de inte är jättenoga med storlek och vikt på handbagaget för det är lite gränsfall tror jag. Men den ska nog gå igenom. Vad gör man annars liksom? Jag kan ju inte åka hem och byta väska direkt...och inte lämna kvar något... 
I kväll bjöd jag Emma, Jocke och Vilgot på mat. Disa var såklart med men maten står Emma för ett tag till. ;) Roligt nu när Vilgot äter samma mat. Jag älskar verkligen mina syskonbarn så mycket! Världens sötaste, finaste barn! Jag kommer nog att sakna dem och Emma och Jocke lite när jag är borta, även om det brukar hända så mycket när man är bortrest så man inte hinner sakna de där hemma så mycket. Efter maten fick jag hjälp att skjutsa Zelda till Malin, som ska ta hand om henne när jag är borta. 
Nu är det bara det sista småfixet och i morgon förmiddag åker jag hemifrån. Bloggen kommer nog att uppdateras när jag är borta eftersom jag har tillgång till dator och internet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0