Snart på väg

Både i går och i dag har jag vaknat jättetidigt och jag förstår inte varför jag ska behöva vakna så tidigt när jag är ledig. Okej...jättetidigt kanske är att ta i, för halv åtta är nog inte så tidigt för vissa. :) Trots att jag har känt mig trött så har jag inte kunnat somna om så i dag klev jag upp tidigare än jag hade tänkt, men det är ju skönt att ha gott om tid på sig innan man ska ut och resa. Det jobbiga är ju att tröttheten kommer senare på dagen så nu känner jag mig jättetrött... Nu står väskorna i hallen och jag ska strax gå ner till tvärbanan. Det är så skönt att bo där jag bor, jag kan bara åka till Solna som tar några minuter, och sen åka raka vägen till Arlanda med pendeltåget. Mycket billigare än Arlanda Express dessutom. 
Jag hoppas att det håller i sig, där där med att jag vaknar tidigt för jag vill komma upp tidigt åtminstone en dag för att gå ut och fotografera, eller ta en joggingtur. Dessutom skulle jag verkligen vilja se soluppgången, men det kanske är att önska för mycket. Jag har kollat och solen går upp ungefär 6.20 där nu. Jag kanske får nöja mig med solnedgången. ;) 
Nej, nu ska jag göra mig klar! Ha en bra vecka här hemma så återkommer jag på torsdag. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så skönt! :D

2014-09-08 @ 12:59:27
URL: http://novasagi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0