Sömnlös

Tänk att jag har haft så svårt att somna kvällarna innan jobb den senaste tiden och jag förstår inte varför. Det är inga problem de andra kvällarna. Nu ringer klockan om fem timmar och det känns inte bra. Det blir nog en jobbig dag imorgon. Trösten är att det är fredag. 
Nu funderar jag på om jag ska prova att läsa mig trött eller om jag ska göra ett nytt försök att somna. Tror jag läser lite eftersom det ändå är ganska spännande i boken och jag vill läsa klart den innan avresa. Jag brukar aldrig göra så utan jag ligger verkligen och blundar tills jag somnar. Tänk om jag inte blir trött av läsningen och slösar bort ännu mer sovtid. Nu har jag slösat lite tid på att blogga istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0