Tillbaka på gymmet

I går var det dags för jobb igen och i september är jag ju bara imbokad på 7-pass. Det är inte min grej att kliva upp så tidigt! Klockan ringer redan klockan 05.10, trots att jag tar med mig frukost till jobbet för att få sova några minuter extra. Eftersom jag måste snooza i ungefär en halvtimme innan jag verkligen vaknar så måste jag ställa klockan så tidigt. Jobbet gick bra för övrigt. 
I dag har jag varit hemma och pluggat. Den uppgiften jag ska göra nu, som är några praktiska övningar i projektledning, känns inte helt enkel. Vi ska skriva ihop en budget, tidsplan, riskanalys och ett par saker till. Jag har suttit och förberett mig i dag genom att läsa igenom alla dokument och skrivit anteckningar. På torsdag ska jag försöka att få ihop några dokument som jag kan lämna in. Det är däremot svårt att veta om det kommer att gå snabbt eller ta lång tid, eftersom jag aldrig har gjort något liknande. Jag skulle så gärna vilja bli klar med den här delen av kursen innan jag åker men jag vill också hinna med en del andra saker än att plugga i helgen. Det är skönt att jag inte har någon deadline i alla fall utan kan göra allt i min egen takt. 
I eftermiddags var jag till gymmet och körde styrketräning. Eftersom det var tre veckor sen sist gick jag igenom hela kroppen så jag tränade i ungefär en timme och en kvart. En rejäl omgång kändes det som. Hoppas det känns lite i kroppen i morgon så jag har gjort det ordentligt. :) 
I morgon är det jobb igen så det blir till att gå och lägga sig tidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0